• erhvervsrengoering

Erhvervsrengøring Århus

Søger du et kvalitetsorienteret rengøringsfirma, der kan varetage erhvervsrengøringen for din virksomhed i Århus, er PartnerService et godt valg. Vi tilbyder erhvervsrengøring i hele Danmark, og vi sætter en ære i at sammensætte en skræddersyet løsning, der passer til din virksomheds behov og ønsker.Erhvervsrengøring i Århus

I et samarbejde med PartnerService kan vi sørge for alt fra den lette daglige rengøring til den mere krævende rengøring. Vores servicemedarbejdere sætter en ære i at udføre et godt stykke arbejde og er altid klar til at yde en ekstra indsats for vores kunder. Uanset opgavens omfang eller type sørger vi for at sammensætte en rengøringsløsning, der giver din virksomhed et optimalt resultat.

Tre gode grunde til at få udført erhvervsrengøring

  • At uddelegere erhvervsrengøringen frigiver tid, som dine medarbejdere kan bruge til det, de gør bedst.
  • Erhvervsrengøring hos PartnerService bliver udført med det rigtige udstyr, som effektiviserer rengøringsprocessen markant.
  • Rene lokaler forbedrer arbejdsmiljøet og giver nye såvel som nuværende kunder et godt indtryk af din virksomhed.

Erhvervsrengøring i Århus og omegn

1Har du brug for erhvervsrengøring i Århus eller omegn, tilbyder PartnerService kvalitetsbevidst arbejde udført af professionelle rengøringsassistenter. Vi tilpasser vores rengøringsløsninger, så de passer til jeres behov, hvad enten I har en stor lagerbygning eller et lille en-mands kontor. Vi har adskillige års erfaring med erhvervsrengøring, og når du indgår en aftale med os, kan du derfor være sikker på, at den bliver overholdt, både i forhold til pris og service. Vi lever af glade kunder, og gør derfor alt, hvad der står i vores magt for at levere det ønskede resultat – hver gang.

Kvalitetssikring af vores rengøringsydelser

PartnerService i Århus tilbyder adskillige ydelser i forbindelse med erhvervsrengøringen, bl.a. vinduespolering, planteservice, måtteservice og opfyldning af vand og frugt. Som rengøringsfirma har vi en ambition om at være det mest innovative og kvalitetsbevidste firma på markedet. Med vores specialdesignede app kan vi løbende kvalitetssikre vores arbejde ved at dokumentere vores indsatser med billeder og karakterer, der munder ud i en kvalitetsrapport, du som kunde får tilsendt. Dette sikrer, at vi hele tiden kan levere den bedst mulige service til dig og din virksomhed, og vores app er din garanti for, at vi altid leverer kvalitetsarbejde.

Læs mere om vores priser

Rengøring to gange ugentligt på et kvadratmeter antal på 350 m² - 4.995,-

Fast pris pr. måned
kr. 4.995,- ekskl. moms.

Denne rengøringsaftale indeholder følgende services:

· Indgang
· Kontor (6 kontorpladser)
· CEO kontor (1 kontorplads samt mødebord)
· Gangbane
· Møderum (8 pladser)
· 2x WC
· Bad / WC
· Tekøkken
· Frokoststue
· Trappe
· Depot

Rengøring tre gange ugentligt på et kvadratmeter antal på 650 m² - 9.995,-

Fast pris pr. måned
kr. 9.995,- ekskl. moms.

Denne rengøringsaftale indeholder følgende services:

· Indgang
· Reception (1 kontorplads)
· Venteområde (med sofaer)
· 2x Gangbaner
· CEO kontor (1 kontorplads samt mødebord)
· HR / Regnskab (2 kontorpladser)
· 2x Møderum (med henholdsvis 6 og 12 sidepladser – TV-skærm i begge lokaler)
· Storrumskontor (15 kontorpladser samt lang mødebord med 24 pladser)
· Loungeområde (med sofaer, bordfodbold, TV-skærm og sækkestole)
· 2x WC
· 1x Handicap WC
· Tekøkken
· Frokoststue / kantine (med 6x borde, 24 siddeplader samt buffet)
· Kopirum / depot

Rengøring tre gange ugentligt på et kvadratmeter antal på 2.000 m² - 34.995,-

Fast pris pr. måned
kr. 34.995,- ekskl. moms.

Denne rengøringsaftale indeholder følgende services:

· Indgang
· Reception (2 kontorpladser)
· Venteområde
· Hovedtrappe
· Bagtrappe
· 4x Gangbaner
· 2x Tekøkkener
· Storrumskontorer (fordelt på 4 rum med i alt 120 kontorpladser)
· Enkeltmandskontorer (10 stk.)
· 10x WC
· 2x Handicap WC
· 8x Møderum (TV-skærme og projektor i alle møderum
· 4x Telefon-’bokse’
· Loungeområde (sofaer, sækkestole, bordfodbold, dart, ice-hockey og TV-skærme)
· 2x Kopirum
· 2x Depotrum
· 1x IT-rum
· Kantine (med 12 borde, 72 sidepladser samt 2x buffeter)
· Anretter køkken

Kontakt

PartnerService har kontor på Bakketoften 24, 8541 Skødstrup, nær Århus, men rykker ud til opgaver i hele Jylland. Kontakt os gennem kontaktformularen til højre på siden for at modtage et uforpligtende tilbud på din erhvervsrengøring.

  • Erhvervsrengøring

    Søger du pålidelig kvalitetsrengøring til din virksomhed? PartnerService tilbyder erhvervsrengøring i hele Danmark og skræddersyr vores arbejde til de særlige behov, som netop dit firma har.

    Læs mere

  • Vinduespolering

    På en travl arbejdsplads er der sjældent tid til at tænke over, hvornår det er tid til at få pudset vinduerne. Derfor tilbyder vi fast vinduespolering, der er tilpasset din virksomheds behov, så dine vinduer altid kan tage sig bedst muligt ud.

    Læs mere

  • Planteservice

    Hvis du overvejer at bruge planter som en del af indretningen i virksomheden, eller allerede har anskaffet planter til kontorer, mødelokaler eller lobby, bør du samtidig have for øje, at planter skal passes og plejes for at bevare deres friske udseende og holde i lang tid.

    Læs mere

  • Måtteservice

    Rene måtter er blot en lille detalje, men det efterlader et indtryk af en professionel virksomhed, der har orden i sagerne. Ved at have gode måtter ved alle indgangspartier sørger du desuden for, at gulvene bedre kan holdes rene, og det giver besparelser på de overordnede udgifter til rengøring, samtidig med at de rene gulve gør lokalerne mere indbydende og behagelige at opholde sig i.

    Læs mere

  • Driftsartikler

    Det kan være krævende og trættende altid at skulle holde øje med, hvornår der mangler toiletpapir eller karklude. Især i en stor virksomhed. Det er ressourcekrævende konstant at have en medarbejder til at stå for dette, men driftsartikler som opvaskebørster eller håndsæbe er bydende nødvendige, og det går ikke, at de pludselig mangler.

    Læs mere

  • Kildevand og firmafrugt

    For virksomheder, der ønsker at øge sundheden på arbejdspladsen, kan vi tilbyde en frugtordning, hvor vi leverer firmafrugt og kildevand efter behov. Friske og sunde medarbejdere leverer som bekendt bedre resultater, er i bedre humør og har generelt mere energi samt færre sygedage.

    Læs mere

Info

PartnerService - Hovedkontor

Bådehavnsgade 42, 2
København SV, 2450

36 92 19 93

PartnerService - Jylland

Bakketoften 24
Skødstrup, 8541

36 92 19 93

kontakt@partnerservice.dk

Find os her