• erhvervsrengoering

Erhvervsrengøring Glostrup

Leder din virksomhed efter muligheder for effektiv erhvervsrengøring nær Glostrup? Så kan I med fordel finde en servicepartner, som forstår vigtigheden af rene lokaler. Beskidte kontorer og butikslokaler tilsøler nemlig din virksomheds profil og giver et dårligt image hos potentielle og eksisterende kunder.Erhvervsrengøring i Glostrup

Netop derfor er det afgørende, at din virksomhed gør brug af en rengøringspartner, som arbejder professionelt og målrettet for at holde jeres lokaler pæne og præsentable. Det sparer jer for en masse besvær og giver et bedre omdømme hos omverdenen. Hvis din virksomhed har brug for en kvalitetsbevidst, omhyggelig og pålidelig servicepartner, som udbyder kontorrengøring og øvrig erhvervsrengøring i nærheden af Glostrup, er PartnerService et rigtigt godt bud.

Hvem er PartnerService?

PartnerService er et rengøringsfirma, som specialiserer sig inden for rengøring og en række andre serviceydelser. Vi udfører erhvervsrengøring ved Glostrup og i det øvrige Københavnsområde – hos alt fra kontorer og butikker til institutioner og øvrige virksomheder. Vi sørger for at varetage alle de tids- og ressourcekrævende praktiske opgaver, som hober sig op hos både små og store virksomheder.
Hos PartnerService er vi meget kvalitetsbevidste, og vi udfører ligeledes vores opgaver med en stor portion grundighed og faglig stolthed. Og vi sætter altid kunden i fokus. Det betyder blandt andet, at vi altid skræddersyr vores arbejde til den enkelte kundes behov og krav.

For at sikre, at kvaliteten i vores arbejde altid er i orden, besøger vores kvalitetschefer jævnligt vores kunder, hvor de benytter sig af vores innovative App. I app’en dokumenterer kvalitetschefen det udførte arbejde med billeder og karakterer. Efter endt besøg sender vi denne rapport til dig som kunde, så du hele tiden kan følge med i vores rengøringsarbejde og kvaliteten af denne.

Erhvervsrengøring i Glostrup - 2

PartnerService – velvære og arbejdsglæde til din virksomhed

Hos PartnerService tilbyder vi en bred vifte af serviceydelser. Som et rengøringsfirma tager vi os først og fremmest af den daglige dag-til-dag-rengøring. Vi tror på, at effektiv rengøring skaber tillid hos kunder og andre interessenter. Desuden giver det gladere og mere veltilpasse medarbejdere.

Vi tager os også af de mere krævende rengøringsopgaver som rensning af dørmåtter og vinduespolering. Foruden rengøringsopgaver tilbyder vi også bestilling, levering og opfyldning af driftsartikler som håndsæbe, karklude, toiletpapir, opvaskebørster mm. Vores ydelser inkluderer også pasning af planter, så du og dine kollegaer kan arbejde i grønne og inspirerende omgivelser. Ydermere bidrager vi – med vores frugt- og kildevandsordning – også til, at sundheden forbedres på din arbejdsplads. Du kan læse mere om vores mange ydelser her.

Priser

Rengøring to gange ugentligt på et kvadratmeter antal på 350 m² - 4.995,-

Fast pris pr. måned
kr. 4.995,- ekskl. moms.

Denne rengøringsaftale indeholder følgende services:

· Indgang
· Kontor (6 kontorpladser)
· CEO kontor (1 kontorplads samt mødebord)
· Gangbane
· Møderum (8 pladser)
· 2x WC
· Bad / WC
· Tekøkken
· Frokoststue
· Trappe
· Depot

Rengøring tre gange ugentligt på et kvadratmeter antal på 650 m² - 9.995,-

Fast pris pr. måned
kr. 9.995,- ekskl. moms.

Denne rengøringsaftale indeholder følgende services:

· Indgang
· Reception (1 kontorplads)
· Venteområde (med sofaer)
· 2x Gangbaner
· CEO kontor (1 kontorplads samt mødebord)
· HR / Regnskab (2 kontorpladser)
· 2x Møderum (med henholdsvis 6 og 12 sidepladser – TV-skærm i begge lokaler)
· Storrumskontor (15 kontorpladser samt lang mødebord med 24 pladser)
· Loungeområde (med sofaer, bordfodbold, TV-skærm og sækkestole)
· 2x WC
· 1x Handicap WC
· Tekøkken
· Frokoststue / kantine (med 6x borde, 24 siddeplader samt buffet)
· Kopirum / depot

Rengøring tre gange ugentligt på et kvadratmeter antal på 2.000 m² - 34.995,-

Fast pris pr. måned
kr. 34.995,- ekskl. moms.

Denne rengøringsaftale indeholder følgende services:

· Indgang
· Reception (2 kontorpladser)
· Venteområde
· Hovedtrappe
· Bagtrappe
· 4x Gangbaner
· 2x Tekøkkener
· Storrumskontorer (fordelt på 4 rum med i alt 120 kontorpladser)
· Enkeltmandskontorer (10 stk.)
· 10x WC
· 2x Handicap WC
· 8x Møderum (TV-skærme og projektor i alle møderum
· 4x Telefon-’bokse’
· Loungeområde (sofaer, sækkestole, bordfodbold, dart, ice-hockey og TV-skærme)
· 2x Kopirum
· 2x Depotrum
· 1x IT-rum
· Kantine (med 12 borde, 72 sidepladser samt 2x buffeter)
· Anretter køkken

Læs nærmere om vores ydelser

Kontakt os i dag og hør nærmere om erhvervsrengøring i Glostrup

Hvis du brug for en dedikeret servicepartner, som tilbyder grundig og professionel erhvervsrengøring tæt på Glostrup, kan du roligt benytte PartnerService. Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du vil have et uforpligtende tilbud på erhvervsrengøring. Vi tilbyder både enkeltydelser og servicepakker – hvad du vælger, afhænger helt af din virksomheds behov.

PartnerService – Hovedkontor

Bådehavnsgade 42, 2
København SV, 2450

36 92 19 93

  • Erhvervsrengøring

    Søger du pålidelig kvalitetsrengøring til din virksomhed? PartnerService tilbyder erhvervsrengøring i hele Danmark og skræddersyr vores arbejde til de særlige behov, som netop dit firma har.

    Læs mere

  • Vinduespolering

    På en travl arbejdsplads er der sjældent tid til at tænke over, hvornår det er tid til at få pudset vinduerne. Derfor tilbyder vi fast vinduespolering, der er tilpasset din virksomheds behov, så dine vinduer altid kan tage sig bedst muligt ud.

    Læs mere

  • Planteservice

    Hvis du overvejer at bruge planter som en del af indretningen i virksomheden, eller allerede har anskaffet planter til kontorer, mødelokaler eller lobby, bør du samtidig have for øje, at planter skal passes og plejes for at bevare deres friske udseende og holde i lang tid.

    Læs mere

  • Måtteservice

    Rene måtter er blot en lille detalje, men det efterlader et indtryk af en professionel virksomhed, der har orden i sagerne. Ved at have gode måtter ved alle indgangspartier sørger du desuden for, at gulvene bedre kan holdes rene, og det giver besparelser på de overordnede udgifter til rengøring, samtidig med at de rene gulve gør lokalerne mere indbydende og behagelige at opholde sig i.

    Læs mere

  • Driftsartikler

    Det kan være krævende og trættende altid at skulle holde øje med, hvornår der mangler toiletpapir eller karklude. Især i en stor virksomhed. Det er ressourcekrævende konstant at have en medarbejder til at stå for dette, men driftsartikler som opvaskebørster eller håndsæbe er bydende nødvendige, og det går ikke, at de pludselig mangler.

    Læs mere

  • Kildevand og firmafrugt

    For virksomheder, der ønsker at øge sundheden på arbejdspladsen, kan vi tilbyde en frugtordning, hvor vi leverer firmafrugt og kildevand efter behov. Friske og sunde medarbejdere leverer som bekendt bedre resultater, er i bedre humør og har generelt mere energi samt færre sygedage.

    Læs mere

Info

PartnerService - Hovedkontor

Bådehavnsgade 42, 2
København SV, 2450

36 92 19 93

PartnerService - Jylland

Bakketoften 24
Skødstrup, 8541

36 92 19 93

kontakt@partnerservice.dk

Find os her