• erhvervsrengoering

Erhvervsrengøring Herlev

Hvis du kigger efter et stabilt og grundigt rengøringsfirma, som tilbyder erhvervsrengøring ved Herlev eller på det øvrige Sjælland, kan du med god samvittighed tage kontakt til PartnerService.Erhvervsrengøring i Herlev

Hos PartnerService er vi professionelle, fagligt stolte og kvalitetsbevidste servicemedarbejdere, og vi er alle meget bevidste om nødvendigheden af en omhyggelig og serviceminded erhvervsrengøring. Rene kontorer og butiksarealer signalerer nemlig grundighed, professionalisme og overblik. Foruden giver rengjorte lokaler mindre støv – og dermed bedre helbred og mindre sygedage hos de ansatte.

Innovativ erhvervsrengøring

Lige meget hvad dit behov for erhvervsrengøring nær Herlev er, kan du være sikker på, at vi altid sætter kundens behov i fokus. For bedst muligt at kunne leve op til den enkelte kundes krav og ønsker gør vi brug af en række dynamiske og innovative redskaber og løsninger.

Blandt andet arbejder vi med en specialudviklet app, som muliggør, at vi altid har overblik over alle opgaver. Med app’en kan vi holde styr på kvaliteten af det udførte arbejde ved hjælp af oplysninger om opgavens omfang, status og lokation samt medarbejderen, som udfører den. Det sikrer os mere transparens på vores opgaver – og bedre kvalitet til vores kunder. Når vores kvalitetschef besøger jer, så laver han en elektronisk kvalitetsrapport i vores egenudviklede app – det er en innovativ app, som vi er de eneste, der anvender. Hver gang vil I som kunde automatisk få tilsendt denne kvalitetsrapport med billeder og karakterer af de forskellige rengøringsområder hos jer.

Foruden vores kvalitets-app arbejder vi løbende med elektroniske kvalitetsrapporter og faste kundeundersøgelser, som yderligere sikrer, at vores arbejde lever op til den kvalitet, vi lover.

Vores ydelser

 

Gode priser

Rengøring to gange ugentligt på et kvadratmeter antal på 350 m² - 4.995,-

Fast pris pr. måned
kr. 4.995,- ekskl. moms.

Denne rengøringsaftale indeholder følgende services:

· Indgang
· Kontor (6 kontorpladser)
· CEO kontor (1 kontorplads samt mødebord)
· Gangbane
· Møderum (8 pladser)
· 2x WC
· Bad / WC
· Tekøkken
· Frokoststue
· Trappe
· Depot

Rengøring tre gange ugentligt på et kvadratmeter antal på 650 m² - 9.995,-

Fast pris pr. måned
kr. 9.995,- ekskl. moms.

Denne rengøringsaftale indeholder følgende services:

· Indgang
· Reception (1 kontorplads)
· Venteområde (med sofaer)
· 2x Gangbaner
· CEO kontor (1 kontorplads samt mødebord)
· HR / Regnskab (2 kontorpladser)
· 2x Møderum (med henholdsvis 6 og 12 sidepladser – TV-skærm i begge lokaler)
· Storrumskontor (15 kontorpladser samt lang mødebord med 24 pladser)
· Loungeområde (med sofaer, bordfodbold, TV-skærm og sækkestole)
· 2x WC
· 1x Handicap WC
· Tekøkken
· Frokoststue / kantine (med 6x borde, 24 siddeplader samt buffet)
· Kopirum / depot

Rengøring tre gange ugentligt på et kvadratmeter antal på 2.000 m² - 34.995,-

Fast pris pr. måned
kr. 34.995,- ekskl. moms.

Denne rengøringsaftale indeholder følgende services:

· Indgang
· Reception (2 kontorpladser)
· Venteområde
· Hovedtrappe
· Bagtrappe
· 4x Gangbaner
· 2x Tekøkkener
· Storrumskontorer (fordelt på 4 rum med i alt 120 kontorpladser)
· Enkeltmandskontorer (10 stk.)
· 10x WC
· 2x Handicap WC
· 8x Møderum (TV-skærme og projektor i alle møderum
· 4x Telefon-’bokse’
· Loungeområde (sofaer, sækkestole, bordfodbold, dart, ice-hockey og TV-skærme)
· 2x Kopirum
· 2x Depotrum
· 1x IT-rum
· Kantine (med 12 borde, 72 sidepladser samt 2x buffeter)
· Anretter køkken

Skræddersyede løsninger

Hvor end du har brug for erhvervsrengøring – nær Herlev, resten af Sjælland eller på Fyn eller Jylland – er det vores mål, at du som kunde spares for en masse besvær i din dagligdag. Derfor udfører vi næsten alle tænkelige rengøringsopgaver. Alt fra den lette, daglige rengøring og måtte- og planteservice og vinduespolering til den store, omfattende hovedrengøring. Desuden tilbyder vi Erhvervsrengøring i Herlev - 2serviceydelser som bestilling og levering af driftsartikler, frisk frugt og kildevand.

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du vil have et uforpligtende tilbud på serviceydelser eller erhvervsrengøring tæt på Herlev. Vi tilbyder både enkelt- og totalløsninger. Hvis du vælger en totalløsning, slipper du for at tænke på både rengøring, indkøb af driftsartikler samt en lang række andres serviceydelser. Og det hele bliver samlet på én faktura – det sparer tid, bekymringer og administration.

Hos PartnerService sørger vi for at opretholde en klar kommunikation med vores kunder – det muliggør, at vi kan skræddersy vores arbejde til lige præcis dine behov. Kontakt os i dag, og fortæl os, hvordan vi kan løse dine rengørings- og servicebehov.

PartnerService – Hovedkontor

Bådehavnsgade 42, 2
København SV, 2450

36 92 19 93

  • Erhvervsrengøring

    Søger du pålidelig kvalitetsrengøring til din virksomhed? PartnerService tilbyder erhvervsrengøring i hele Danmark og skræddersyr vores arbejde til de særlige behov, som netop dit firma har.

    Læs mere

  • Vinduespolering

    På en travl arbejdsplads er der sjældent tid til at tænke over, hvornår det er tid til at få pudset vinduerne. Derfor tilbyder vi fast vinduespolering, der er tilpasset din virksomheds behov, så dine vinduer altid kan tage sig bedst muligt ud.

    Læs mere

  • Planteservice

    Hvis du overvejer at bruge planter som en del af indretningen i virksomheden, eller allerede har anskaffet planter til kontorer, mødelokaler eller lobby, bør du samtidig have for øje, at planter skal passes og plejes for at bevare deres friske udseende og holde i lang tid.

    Læs mere

  • Måtteservice

    Rene måtter er blot en lille detalje, men det efterlader et indtryk af en professionel virksomhed, der har orden i sagerne. Ved at have gode måtter ved alle indgangspartier sørger du desuden for, at gulvene bedre kan holdes rene, og det giver besparelser på de overordnede udgifter til rengøring, samtidig med at de rene gulve gør lokalerne mere indbydende og behagelige at opholde sig i.

    Læs mere

  • Driftsartikler

    Det kan være krævende og trættende altid at skulle holde øje med, hvornår der mangler toiletpapir eller karklude. Især i en stor virksomhed. Det er ressourcekrævende konstant at have en medarbejder til at stå for dette, men driftsartikler som opvaskebørster eller håndsæbe er bydende nødvendige, og det går ikke, at de pludselig mangler.

    Læs mere

  • Kildevand og firmafrugt

    For virksomheder, der ønsker at øge sundheden på arbejdspladsen, kan vi tilbyde en frugtordning, hvor vi leverer firmafrugt og kildevand efter behov. Friske og sunde medarbejdere leverer som bekendt bedre resultater, er i bedre humør og har generelt mere energi samt færre sygedage.

    Læs mere

Info

PartnerService - Hovedkontor

Bådehavnsgade 42, 2
København SV, 2450

36 92 19 93

PartnerService - Jylland

Bakketoften 24
Skødstrup, 8541

36 92 19 93

kontakt@partnerservice.dk

Find os her