• erhvervsrengoering

Kontorrengøring København

Rene og indbydende lokaler er et helt basalt grundlag for din virksomheds image. Kontorarealer, som fremstår pæne og præsentable, har nemlig stor betydning for nuværende og potentielle kunders generelle indtryk af din virksomhed. Desuden betyder støvfrie og ordentlige lokaler bedre helbred og arbejdsglæde for dig og dine kollegaer. Netop derfor er det vigtigt, at din virksomhed finder en grundig og effektiv servicepartner, når I skal kigge efter kontorrengøring i København.Kontorrengøring København

PartnerService – kontorrengøring i hele København

PartnerService er et professionelt og kvalitetsbevidst rengøringsfirma, som udfører butiks- og kontorrengøring i København og omegn. Vi tilbyder rengøringsløsninger til både kontorer, butikker, institutioner og andre virksomheder. Vi bestræber os altid på at opnå tilfredsstillende resultater – uanset opgavens omfang og størrelsen på din virksomhed.

Vi udfører en bred kam af forskellige opgaver og serviceydelser inden for butiks- og kontorrengøring i Københavnsområdet og resten af Danmark. Vi udfører alt fra den lette, daglige rengøring over vinduespolering og rensning af dørmåtter til større, omfattende hovedrengøringer. Foruden de almindelige rengøringsopgaver tilbyder vi også andre serviceydelser som vanding, gødning, afstøvning og rengøring af planter samt bestilling, levering og opfyldning af driftsartikler, frugt og kildevand.

Målbar kvalitet på din rengøring

Kontorrengøring København - 2PartnerService tilstræber at være en dynamisk og innovativ virksomhed, og vi skræddersyr derfor vores arbejde til, de behov for erhvervsrengøring din virksomhed har. Vi tilbyder både enkeltopgaver og pakkeløsninger – du bestemmer selv omfanget af vores serviceydelser. Uanset dine ønsker er vi hos PartnerService meget bevidste om altid at vedligeholde en klar kommunikation omkring, de opgaver vi udfører.

Vi sætter nemlig en ære i at have glade og tilfredse kunder. Derfor garanterer vi også, at vi altid overholder vores aftaler. For at sikre kvaliteten af vores arbejde, arbejder vi løbende med målbar kvalitetssikring. Ved hjælp af en specialudviklet app har vi altid overblik over vores opgaver, hvilke medarbejdere, der er på hvilke opgaver samt kvaliteten af vores arbejde. Når vores kvalitetschefer besøger vores kunder, udformer han en kvalitetsrapport via vores egenudviklede app. Efter besøget vi I som kunde modtage kvalitetsrapporten med billeder og karakterer af de forskellige rengøringsområder. Hvis du vil læse mere om vores innovative kvalitetssikring, kan du læse nærmere her.

Priser

Rengøring to gange ugentligt på et kvadratmeter antal på 350 m² - 4.995,-

Fast pris pr. måned
kr. 4.995,- ekskl. moms.

Denne rengøringsaftale indeholder følgende services:

· Indgang
· Kontor (6 kontorpladser)
· CEO kontor (1 kontorplads samt mødebord)
· Gangbane
· Møderum (8 pladser)
· 2x WC
· Bad / WC
· Tekøkken
· Frokoststue
· Trappe
· Depot

Rengøring tre gange ugentligt på et kvadratmeter antal på 650 m² - 9.995,-

Fast pris pr. måned
kr. 9.995,- ekskl. moms.

Denne rengøringsaftale indeholder følgende services:

· Indgang
· Reception (1 kontorplads)
· Venteområde (med sofaer)
· 2x Gangbaner
· CEO kontor (1 kontorplads samt mødebord)
· HR / Regnskab (2 kontorpladser)
· 2x Møderum (med henholdsvis 6 og 12 sidepladser – TV-skærm i begge lokaler)
· Storrumskontor (15 kontorpladser samt lang mødebord med 24 pladser)
· Loungeområde (med sofaer, bordfodbold, TV-skærm og sækkestole)
· 2x WC
· 1x Handicap WC
· Tekøkken
· Frokoststue / kantine (med 6x borde, 24 siddeplader samt buffet)
· Kopirum / depot

Rengøring tre gange ugentligt på et kvadratmeter antal på 2.000 m² - 34.995,-

Fast pris pr. måned
kr. 34.995,- ekskl. moms.

Denne rengøringsaftale indeholder følgende services:

· Indgang
· Reception (2 kontorpladser)
· Venteområde
· Hovedtrappe
· Bagtrappe
· 4x Gangbaner
· 2x Tekøkkener
· Storrumskontorer (fordelt på 4 rum med i alt 120 kontorpladser)
· Enkeltmandskontorer (10 stk.)
· 10x WC
· 2x Handicap WC
· 8x Møderum (TV-skærme og projektor i alle møderum
· 4x Telefon-’bokse’
· Loungeområde (sofaer, sækkestole, bordfodbold, dart, ice-hockey og TV-skærme)
· 2x Kopirum
· 2x Depotrum
· 1x IT-rum
· Kantine (med 12 borde, 72 sidepladser samt 2x buffeter)
· Anretter køkken

Vi tilbyder også

Kontakt os og få et uforpligtende tilbud

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål til vores serviceydelser eller ønsker et uforpligtende tilbud på kontorrengøring i København. Kontakt os skriftligt via vores hjemmeside, og fortæl os, hvordan vi bedst muligt kan skræddersy en løsning inden for rengøring, som passer til din virksomheds behov og ønsker. PartnerService holder fysisk til i Københavns Sydhavn, men vi udfører industri-, butiks- og kontorrengøring i hele København.

PartnerService – Hovedkontor

Bådehavnsgade 42, 2
København SV, 2450

36 92 19 93

;

  • Erhvervsrengøring

    Søger du pålidelig kvalitetsrengøring til din virksomhed? PartnerService tilbyder erhvervsrengøring i hele Danmark og skræddersyr vores arbejde til de særlige behov, som netop dit firma har.

    Læs mere

  • Vinduespolering

    På en travl arbejdsplads er der sjældent tid til at tænke over, hvornår det er tid til at få pudset vinduerne. Derfor tilbyder vi fast vinduespolering, der er tilpasset din virksomheds behov, så dine vinduer altid kan tage sig bedst muligt ud.

    Læs mere

  • Planteservice

    Hvis du overvejer at bruge planter som en del af indretningen i virksomheden, eller allerede har anskaffet planter til kontorer, mødelokaler eller lobby, bør du samtidig have for øje, at planter skal passes og plejes for at bevare deres friske udseende og holde i lang tid.

    Læs mere

  • Måtteservice

    Rene måtter er blot en lille detalje, men det efterlader et indtryk af en professionel virksomhed, der har orden i sagerne. Ved at have gode måtter ved alle indgangspartier sørger du desuden for, at gulvene bedre kan holdes rene, og det giver besparelser på de overordnede udgifter til rengøring, samtidig med at de rene gulve gør lokalerne mere indbydende og behagelige at opholde sig i.

    Læs mere

  • Driftsartikler

    Det kan være krævende og trættende altid at skulle holde øje med, hvornår der mangler toiletpapir eller karklude. Især i en stor virksomhed. Det er ressourcekrævende konstant at have en medarbejder til at stå for dette, men driftsartikler som opvaskebørster eller håndsæbe er bydende nødvendige, og det går ikke, at de pludselig mangler.

    Læs mere

  • Kildevand og firmafrugt

    For virksomheder, der ønsker at øge sundheden på arbejdspladsen, kan vi tilbyde en frugtordning, hvor vi leverer firmafrugt og kildevand efter behov. Friske og sunde medarbejdere leverer som bekendt bedre resultater, er i bedre humør og har generelt mere energi samt færre sygedage.

    Læs mere

Info

PartnerService - Hovedkontor

Bådehavnsgade 42, 2
København SV, 2450

36 92 19 93

PartnerService - Jylland

Bakketoften 24
Skødstrup, 8541

36 92 19 93

kontakt@partnerservice.dk

Find os her