Top-7 over FAQ/ofte stillede spørgsmål:

Vi skræddersyr en løsning til dig ud fra dine behov og ønsker.
Du er velkommen til at kontakte os, så vi kan sammensætte et godt tilbud til dig.

1. Hvad er jeres priser?

Vores priser er konkurrencedygtige og har kunden i fokus. Vi skræddersyer hver gang en servicepakke til din virksomhed eller ejendom, som matcher dine unikke behov. Inde på vores hjemmeside har vi en beregningsfunktion, så du uforpligtende kan udregne, hvor meget en given rengøringsservice cirka vil koste dig. Som eksperter i erhvervsrengøring ved vi, hvilke løsninger der passer din virksomhed. Vi står altid klar til at hjælpe dig med at sammensætte en løsning.

2. Kan I klare alle typer af rengøring?

PartnerService ser muligheder frem for udfordringer. Derfor kan vi klare enhver type rengøringsopgave og forlader ikke et site, før det er fuldstændig rent. Vi skræddersyer hvert enkelt tilbud til hver enkelt kunde og garanterer dermed en unik rengøringsservice – hver evig eneste dag.

3. Kan jeg kombinere flere rengøringsløsninger?

Ja, du kan sagtens kombinere flere rengøringsløsninger! Vi er eksperter i erhvervsrengøring og ved derfor, hvilke løsninger der vil passe til din virksomhed. Vi sørger for, at de løsninger du vælger, er tilrettelagt efter netop din virksomhed, jeres behov og ønsker.

4. Tilbyder I bæredygtige og miljørigtige produkter?

Ja, det gør vi! Hos os i PartnerService betyder dét at passe på vores omgivelser, samfundet og hinanden ekstremt meget. Derfor tilbyder vi alle vores kunder Svanemærkede produkter. Vores Svanemærkede produkter kan anvendes i alle vores rengøringsløsninger.

5. Hvem er jeres kunder?

Vi er meget stolte over, at være førende eksperter i erhvervsrengøring. Dette har medført, at vi har nogle af landets største kunder inden for kontorkunder, butikskæder, kontorhoteller, transport og vi kunne faktisk blive ved. Vi hjælper alle typer virksomheder – små som store. Nogle af vores kunder er Thiele, Johannes Fog og Odense Zoo.

6. Kan I hjælpe med special/niche opgaver?

PartnerService ser muligheder frem for udfordringer. Derfor er ingen opgave for stor eller for lille for os. Vi har et ambitiøst og specialuddannet team, som står klar til at tage hånd om enhver type af rengørings- eller serviceopgave.

7. Hvordan sikrer I, at I overholder jeres kvalitetskriterier?

Kvalitet er dybt integreret i vores virksomheds DNA. Vi sikrer, at vores kvalitetskriterier overholdes hver eneste gang ved at vores medarbejdere gennemgår et detaljeret introduktions- og træningsforløb, inden de sendes ud til vores kunder. Gennem vores specialdesignede app, Facility Organizer, får vores kunder og serviceledere mulighed for at bedømme kvaliteten af rengøringen og vores medarbejdere. Derudover har alle vores serviceledere +15-20 års erfaring indenfor branchen, så de kan svare på alle typer af spørgsmål og kan løse enhver udfordring.

Seneste nyt!

Vi udgiver løbende nyheder her på siden og på vores sociale platforme så vi kommer tættere på dig.
❗️Status fra direktøren: “Vi følger situationen tæt”❗️

PartnerService har nødplaner klar, hvis vores medarbejdere eller kunder rammes af Covid-19. Vi er effektive og rykker hurtigt ud. I […]

Read more
I LOVE MY JOB – Servet Mehmedi

Jeg er blevet hørt fra dag ét og dét er noget af det, som jeg er mest glad for ved […]

Read more
Hanife Öztunc – 10-års jubilæum

Det, der betyder mest for mig ved at være ansat i PartnerService er at gøre folk glade MERE END BARE […]

Read more

I PartnerService lægger vi stor vægt på innovation.

Derfor bruger vi kun de nyeste rengøringsmetoder og det nyeste udstyr, for at give dig en uundværlig service.
Se mere
Hos PartnerService går vi op i kvalitetssikring.