Salgskonsulent til Jylland/Fyn

Ønsker du en spændende og udfordrende karrierestilling med mulighed for faglig og personlig udvikling i et performanceorienteret og professionelt miljø med en stærk entreprenørånd?

Salgskonsulenten har ansvaret for alt opsøgende salg i Jylland og på Fyn.

Salgskonsulenten får selvstændigt ansvar for at kommunikere løsninger inden for erhvervsrengøring til strategisk udvalgte kundesegmenter.

Der er fokus på indfrielse af salgsmålene, overholdelse af omkostningsbudgetter og salgskonsulenten skal være med til at nå virksomhedens vision, kort- og langsigtede mål.

Der er et tæt samarbejde med salgschefen – generelt set er der en flad organisationsstruktur i virksomheden.

Jobbet indebærer alle de generelle aspekter af en salgskonsulents rolle, herunder:

  • Analyse og planlægning af indsatser
  • Opsøgende salgsaktiviteter som canvas m.m.
  • Afholdelse af salgsmøder, opfølgning og tilbudsafgivning
  • Rapportering af økonomiske nøgletal
  • Deltagelse i strategisk salgsarbejde

Overordnet profil:

Salgskonsulenten er særdeles kommercielt orienteret og formår at hente input fra markedet og kunderne, som bruges til strategisk samarbejde med blandt andet salgschefen og den administrerende direktør.
Salgskonsulenten er bundlinjeorienteret og har forståelse for, at profitabilitet er virksomhedens eksistensgrundlag. Personen er fokuseret på omsætning og bevidst omkring omkostninger og bundlinje.

Salgskonsulenten skal forvente salgsaktiviteter og kundebesøg i hele Jylland og på Fyn.

Salgskonsulenten er motiveret for at være den eksekverende salgskonsulent med fokus på nysalg.

Salgskonsulentens bopæl kunne være: Randers, Aarhus, Vejle eller Silkeborg.

Du:

  • sælger med stort S/hunter
  • trives med at åbne nye døre
  • er tillidsvækkende og holder aftaler
  • har godt humør og gode talegaver
  • højt energiniveau
  • kan arbejde selvstændigt
  • kan lede og drive salgsarbejdet selv
  • kan strukturere egne salgsindsatser
  • har en flot trackrecord og har skabt gode resultater i dine jobs

Erfaring fra branchen er ikke et krav men vil naturligvis være en fordel. Det er et ønske, at du kan kommunikere på alle niveauer i kundens organisation.

PartnerService tilbyder:

En konkurrencedygtig lønpakke der er sammensat af løn, bonus, firmabil, pensionsordning og kritisk sygdoms- og sundhedsforsikring.

Ansøgning:

For yderligere information kan du kontakte salgschef, Jesper Schou-Kocher på telefon 5192 8460 eller jesc@partnerservice.dk

Vi holder løbende samtaler så send din ansøgning og CV via knappen ”søg jobbet online”.

Vi ønsker at ansætte vores nye salgskonsulent snarest muligt.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Kontakt os her...

Vi skræddersyr gerne en pakke til dig ud fra dine behov og ønsker. Du er velkommen til at kontakte os, så vi kan sammensætte et godt tilbud til dig.