92% er tilfredse med vores reaktionsevne

Vi lever af tilfredse kunder og anbefalinger. Vores vigtigste prioritering er at give vores kunder den service, som de fortjener. Når vores kunder er glade, så er vi glade.

Hos PartnerService prioriterer vi vores kunders tilfredshed høj. Derfor gør vi en stor indsats for ikke kun at levere en service, som vi selv kan være stolte af, men som vores kunder også kan være stolte af. Derfor spørger vi løbende vores kunder om deres oplevelse af samarbejdet med os.

I vores nyeste tilfredshedsundersøgelse fra oktober 2020 spurgte vi over 100 af vores eksisterende kunder om deres oplevelse med PartnerService. 92% svarede at de er tilfredse med vores servicelederes reaktionstid.

Jeg er utroligt glad for, at vores kunder placerer os så højt på skalaen. Det underbygger min tese om at vi har branchens bedste serviceledere, og jeg er stolt af at deres store daglige indsats blive anerkendt. Vi har i undersøgelsen spurgt kunder fra Bornholm til Frederikshavn, så det at vi leverer over hele landet hver dag er en stor præstation.
Udtrykker Daniel Stuhr, adm. direktør, PartnerService.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Kontakt os her...

Vi skræddersyr gerne en pakke til dig ud fra dine behov og ønsker. Du er velkommen til at kontakte os, så vi kan sammensætte et godt tilbud til dig.