Hvem er PartnerService?

Vores mål er at gøre hverdagen nemmere for vores kunder og deres ansatte, så de trives i et fuldstændigt rent miljø.
Læs historien!

Historien bag PartnerService

PartnerService blev grundlagt i 2003 af Jesper Schou-Kocher og tilbyder små som store virksomheder skræddersyede multiserviceløsninger bestående af bl.a. rengøringsløsninger, handyman- og planteservice. Idéen til et rengøringsfirma begyndte under Jespers studier på Copenhagen Business School, hvor han startede firmaet. Efter 1 år omsatte PartnerService for 1 mio. DKK med udelukkende 7 kunder, hvor Jesper selv var ansvarlig for rengøringen. Virksomheden voksede stødt, og efter 3 år omsatte PartnerService for 8 mio. DKK og Jespers bror blev en del af virksomheden. I 2017 blev PartnerService opkøbt af kapitalfonden Lynx Private Equity, Canada.

Vi er landsdækkende – fra Frederikshavn til Bornholm!

Vi er stolte over at levere rengørings- og serviceløsninger hver eneste dag til bl.a. landets største kæder indenfor detail, de største byggemarkeder, de største optikerkæder, transport og Tv-stationer såsom Odense Zoo, Johannes Fog A/S, Thiele og Lokaltog. Vores vision er at være Danmarks bedste multiserviceudbyder. For os betyder det at være den bedste, at vi tilbyder alle vores kunder service af eksemplarisk kvalitet – hver eneste gang og hver eneste dag. Derfor har alle vores serviceledere +15-20 års erfaring fra branchen og gennemgår et detaljeret introduktions- og træningsforløb inden de sendes ud på et rengøringssite.
Beregn dit tilbud

Vores vision er at være Danmarks bedste rengøringsudbyder. At være den bedste betyder at give fremragende kvalitet, service og værdi.

For os betyder det at være den bedste, at vi tilbyder alle vores kunder services af eksemplarisk kvalitet, så vi bliver det foretrukne valg. Derfor har alle vores serviceledere +15-20 års erfaring fra branchen. Vores mission er at skabe en arbejdskultur præget af stolthed, fællesskab og sammenhold, så hver enkelt af vores medarbejdere føler sig stolte over at være en del af PartnerService.

PartnerService er i rivende udvikling og vokser hver eneste dag!

Vores vigtigste opgave er, at vores kunder står tilbage med et skinnende rent og funktionsdygtigt site, så de upåvirket kan udføre deres daglige drift. For os handler god service ikke blot om at udføre en enkeltstående opgave: det handler om at forstå hver enkelt kunde, deres behov og tilbyde dem en løsning, som de ikke finder hos andre udbydere - hver eneste gang.

Vi har de gladeste og bedste medarbejdere

Ingen virksomhed kan fungere uden de rette medarbejdere – og det har vi i PartnerService! Vi er en ambitiøs virksomhed, og dette kommer til udtryk i hver enkelt af vores medarbejdere. Vores mission er at skabe en arbejdskultur præget af stolthed, fællesskab og sammenhold og som hylder trivsel, tillid og faglig udvikling, så hver enkelt af vores medarbejdere føler sig stolte over at være en del af PartnerService. Vores medarbejdere får gennem PartnerService eksemplarisk mulighed for at udvikle deres faglige og praktiske kompetencer gennem vores professionelle introduktions- og træningsforløb on/off vores forskellige sites. Vi garanterer vores medarbejdere en arbejdsplads, hvor der er plads til alle.

 

Derudover har vi udviklet en specialdesignet app, Facility Organizer, til alle vores kunder, så de nemt og effektivt kan dokumentere og kommentere på vores arbejde. På denne måde sikrer I og vi, at vores services lever op til alles forventninger.

Kvalitet igennem hele vores værdikæde

Siden PartnerService startede i 2003, har vi prioriteret at levere rengøringsydelser af højeste kvalitet. Dette kommer bl.a. til udtryk i vores udstyr som ikke blot gør vores kunders sites skinnende rene, men som også skåner og sikrer vores medarbejderes velvære. Vores medarbejdere er dét, som driver vores virksomhed, og derfor passer vi på dem! Vi sikrer, at alle vores medarbejdere føler sig trygge og rustede til at tage hånd om deres opgaver. Derfor gennemgår alle et detaljeret og struktureret introduktions- og træningsforløb, som sikrer høj kvalitet og sikkerhed – både hos kunden og hos vores ansatte. 

Vi prioriterer udelukkende brug af professionelle rengøringsmidler og tilbyder alle vores kunder bl.a. Svanemærkede produkter for at bidrage til en mere bæredygtig og miljørigtig verden. Derudover har vi udviklet en specialdesignet app, Facility Organizer, til alle vores kunder, så de nemt og effektivt kan dokumentere og kommentere på vores arbejde. På denne måde sikrer I og vi, at vores service lever op til alles forventninger – hver eneste gang.

CEPOS
Golf experten
Åbningstider
Man - Fre: 08:30 - 16:00
Amager Strandvej 390
2770 Kastrup
Ring til os
+45 36 92 19 93