I LOVE MY JOB – Rachana Shrestha

PartnerService er en landsdækkende rengøringsvirksomhed.

Takket være PartnerService har jeg forbedret mine professionelle færdigheder

Rachana Shrestha ser hendes arbejde som rengøringsmedarbejder hos PartnerService som mere end bare et arbejde. Hver gang hun møder ind på et rengøringssite, bliver hun mødt af en serviceleder, som ser hende for den person, som hun er:

Min serviceleder inspirerer mig til at gøre mit arbejde godt, og han får mig til at føle mig som en del af teamet.

FAMILIEFØLELSE
Rachana Shrestha er en af vores nye rengøringsmedarbejdere og har været ansat i PartnerService siden juni 2020. Rachana har inden hun kom til PartnerService arbejdet i rengøringsbranchen i 3 år, hvor hun bl.a. har haft ansvaret for rengøringen af børnehaver, dybde rengøring, kontorrengøring og badeværelsesrengøring. Disse varierede opgaver har givet hende stor erfaring inden for rengøring af forskellige typer lokationer:

Jeg har altid haft ansvaret for mange forskellige typer af rengøringssites. Jeg har god og stor erfaring at trække på, når jeg sendes ud på et nyt rengøringssite.

Selvom Rachana kun har været ansat i PartnerService i 4 måneder, føler hun sig ikke som en ny medarbejder. Hun ser PartnerService som mere end bare en ny arbejdsgiver:

Når jeg tænker på PartnerService, bliver jeg stolt. Jeg føler, at vi er en familie. Jeg har et godt forhold til både mine kollegaer og til min serviceleder.

EN VIRKSOMHED SOM PASSER PÅ DERES MEDARBEJDERE
Rachana har til dagligt ansvaret for 9 butikker, som alle ligger tæt på hendes bopæl. Dette er noget, som betyder meget for hende, da det giver hende en fleksibel hverdag:

Noget af det vigtigste for mig er, at de steder hvor jeg skal gøre rent, ligger tæt på hvor jeg bor, og det tilbyder PartnerService mig. 

Da vi spurgte Rachana om, hvorfor hun arbejder for PartnerService, kom hun ind på forskellige elementer som alle medvirker til, at hun hver dag kan møde glad og tryg ind på sit arbejde:

Først og fremmest kan jeg rigtig godt lide selve arbejdsmiljøet med mine kollegaer, mine rengøringsaktiviteter og min serviceleder. Derudover er jeg meget glad for, at vi er en del af 3F. Dette viser bare, at PartnerService passer på os medarbejdere og ønsker at give os gode og sikre arbejdsforudsætninger.

Gennem interviewet lagde Rachana flere gange vægt på, hvor meget hun holder af arbejdskulturen i PartnerService:

Jeg kan rigtig godt lide min serviceleder. Han inspirerer mig til at gøre mit arbejde godt og han får mig til at føle mig som en del af teamet. Han får mig til at føle mig speciel

FORBEDREDE KOMPETENCER
Én af PartnerServices vigtigste mærkesager er, at alle medarbejdere trives og kan tage værdifulde redskaber med sig videre i deres arbejde. Dette var noget, som Rachana kun kunne nikke genkendende til og er noget, som hun værdsætter meget ved at være ansat i PartnerService:

Mine rengøringsfærdigheder er forbedret markant, siden jeg startede i PartnerService! Dette er takket været min serviceleder som guider mig og hjælper mig, hvis jeg er i tvivl om noget

Vi spurgte Rachana, hvad der betyder mest for hende ved at være en del af PartnerService:

Noget af det som betyder mest for mig ved at være en del af PartnerService er, at min serviceleder er rigtig god til at forklare mig, hvordan jeg skal tage hånd om mine arbejdsopgaver. Det giver mig en utrolig stor sikkerhed, at jeg ved, at jeg altid har nogle, som jeg kan spørge til råds

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Kontakt os her...

Vi skræddersyr gerne en pakke til dig ud fra dine behov og ønsker. Du er velkommen til at kontakte os, så vi kan sammensætte et godt tilbud til dig.