Ledige jobs

I PartnerService er vi altid på jagt efter nye og ambitiøse medarbejdere. Måske er en af vores nedenstående stillinger noget for dig?

Serviceleder til ambitiøst rengøringsselskab

Serviceleder til ambitiøst rengøringsselskab

PartnerService er en landsdækkende rengøringsvirksomhed med cirka 300 medarbejdere.

Vi har travlt i PartnerService, og derfor mangler vi en proaktiv og serviceminded serviceleder, der kan sikre, at kvaliteten af vores rengøring er i orden hver dag.

I PartnerService er vi kendte for kvalitet, hurtig reaktionsevne, personligt engagement og troværdighed.

Den rette person er selvstændig, har ledelseserfaring samt viden om rengøringsmidler og metoder. Kan du stå inde for dette og besidder de rette kompetencer, så er du måske vores næste serviceleder.

Opgaverne er mangeartede, men de primære opgaver du skal håndtere er:

  • Dagligt tilsyn med rengøringssteder i København
  • Tæt kontakt til vores kunder, for at sikre at de altid er tilfredse med PartnerService
  • Udføre kvalitetskontroller hos kunderne
  • Ansættelse af serviceassistenter
  • Ledelse og træning af serviceassistenter, sørge for at de trives i deres job og har kompetencerne til at udføre de aftalte opgaver

Hos PartnerService tilbyder vi:

  • Ansættelse i en virksomhed med et rigtigt godt kollegialt sammenhold, hvor din trivsel er i højsædet
  • Konkurrencedygtig løn svarende til kvalifikationer
  • At du bliver en af vores vigtigste nøglepersoner, og en del af vores ledergruppe
  • At du får muligheden for at præge den måde vi arbejder på, og at udvikle dig fagligt og personligt
  • Firmabil, mobiltelefon og iPad stilles til rådighed som arbejdsredskaber
  • Arbejdet udføres primært hos kunderne og hjemmefra.

Ansættelsessamtaler afholdes løbende. Vi ansætter snarest muligt, men venter gerne på den rette.

Eventuelle spørgsmål bedes sendes på mail til: Drift@PartnerService.dk

Salgskonsulent til Jylland/Fyn

Salgskonsulent til Jylland/Fyn

Ønsker du en spændende og udfordrende karrierestilling med mulighed for faglig og personlig udvikling i et performanceorienteret og professionelt miljø med en stærk entreprenørånd?

Salgskonsulenten har ansvaret for alt opsøgende salg i Jylland og på Fyn.

Salgskonsulenten får selvstændigt ansvar for at kommunikere løsninger inden for erhvervsrengøring til strategisk udvalgte kundesegmenter.

Der er fokus på indfrielse af salgsmålene, overholdelse af omkostningsbudgetter og salgskonsulenten skal være med til at nå virksomhedens vision, kort- og langsigtede mål.

Der er et tæt samarbejde med salgschefen – generelt set er der en flad organisationsstruktur i virksomheden.

Jobbet indebærer alle de generelle aspekter af en salgskonsulents rolle, herunder:

Analyse og planlægning af indsatser

Opsøgende salgsaktiviteter som canvas m.m.

Afholdelse af salgsmøder, opfølgning og tilbudsafgivning

Rapportering af økonomiske nøgletal

Deltagelse i strategisk salgsarbejde

 

Overordnet profil

Salgskonsulenten er særdeles kommercielt orienteret og formår at hente input fra markedet og kunderne, som bruges til strategisk samarbejde med blandt andet salgschefen og den administrerende direktør.
Salgskonsulenten er bundlinjeorienteret og har forståelse for, at profitabilitet er virksomhedens eksistensgrundlag. Personen er fokuseret på omsætning og bevidst omkring omkostninger og bundlinje.

Salgskonsulenten skal forvente salgsaktiviteter og kundebesøg i hele Jylland og på Fyn.

Salgskonsulenten er motiveret for at være den eksekverende salgskonsulent med fokus på nysalg.

Salgskonsulentens bopæl kunne være: Randers, Aarhus, Vejle eller Silkeborg.


Du

sælger med stort S/hunter

trives med at åbne nye døre

er tillidsvækkende og holder aftaler

har godt humør og gode talegaver

højt energiniveau

kan arbejde selvstændigt

kan lede og drive salgsarbejdet selv

kan strukturere egne salgsindsatser

har en flot trackrecord og har skabt gode resultater i dine jobs

Erfaring fra branchen er ikke et krav men vil naturligvis være en fordel. Det er et ønske, at du kan kommunikere på alle niveauer i kundens organisation.


PartnerService tilbyder

En konkurrencedygtig lønpakke der er sammensat af løn, bonus, firmabil, pensionsordning og kritisk sygdoms- og sundhedsforsikring.


Ansættelsessamtaler

For yderligere information kan du kontakte salgschef, Jesper Schou-Kocher på telefon 5192 8460 eller jesc@partnerservice.dk

Vi holder løbende samtaler så send hurtigst muligt din ansøgning og CV til hr@partnerservice.dk.

Vi ønsker at ansætte vores nye salgskonsulent snarest muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Medarbejder til busrengøring på Fyn

Medarbejder til rengøring/klargøring af busser på Fyn

Vi vil sikre ren og corona-sikker bustransport! Vil du være med på holdet?


Vi hedder PartnerService – og vi er stolte af at levere rengøring på højt niveau af både kontorer, fitnesscentre, byggemarkeder, togvogne m.m. – og nu også busser!

 

 

PartnerService

PartnerService er en landsdækkende rengøringsvirksomhed med cirka 300 medarbejdere. Vi elsker at gøre rent, for det er det, vi lever af – og vi håber at finde lige præcis dig, som gerne vil være med til at sikre, at de mennesker, som rejser med bus i det Midt- og Sønderjyske, kan føle sig trygge ved en ren bustransport.

I PartnerService er vi kendte for kvalitet, hurtig reaktionsevne, personligt engagement og troværdighed. Som rengøringsmedarbejder hos os får du tryghed i ansættelsen, engagerede ledere med fokus på sikkerhed og ordentlige arbejdsvilkår samt god, overenskomstbestemt løn (Serviceoverenskomsten).

 

Hvad forventer vi af dig

Du har (måske) rengøringserfaring (eller i hvert fald lyst til at lære det)

Har kørekort D (til bus)

Kan tale og skrive dansk eller engelsk på et rimeligt niveau

Arbejder aften/nat (mødetid ca. kl. 22.00)

 

I PartnerService tilbyder vi

En selvstændig stilling med ansvar for busrengøring/-klargøring

Gode kollegaer og ordnede forhold – med god tid til at rengøre busserne

Løn, pension og sundhedsforsikring iht. Serviceoverenskomsten

 

Vi søger

Vi søger medarbejdere, som vil arbejde 2-5 timer om dagen på hverdage eller lørdag og/eller søndag (alle dage aften/nat).

Lokation: Assens, Bogense, Fåborg, Svendborg, Kerteminde og Nyborg.

Opstart: Hurtigst muligt

Ansættelsessamtaler

Ansættelsessamtaler afholdes løbende.

 

Vi glæder os til at høre fra dig!

Medarbejder til busrengøring i Fredericia/Kolding/Esbjerg

Vi vil sikre ren og corona-sikker bustransport!
Vil du være med på holdet?

Vi hedder PartnerService – og vi er stolte af at levere rengøring på højt niveau af både kontorer, fitnesscentre, byggemarkeder, togvogne m.m. – og nu også busser!

 

 

PartnerService

PartnerService er en landsdækkende rengøringsvirksomhed med cirka 300 medarbejdere. Vi elsker at gøre rent, for det er det, vi lever af – og vi håber at finde lige præcis dig, som gerne vil være med til at sikre, at de mennesker, som rejser med bus i det Midt- og Sønderjyske, kan føle sig trygge ved en ren bustransport.

I PartnerService er vi kendte for kvalitet, hurtig reaktionsevne, personligt engagement og troværdighed. Som rengøringsmedarbejder hos os får du tryghed i ansættelsen, engagerede ledere med fokus på sikkerhed og ordentlige arbejdsvilkår samt god, overenskomstbestemt løn (Serviceoverenskomsten).

 

Hvad forventer vi af dig:

Du har (måske) rengøringserfaring (eller i hvert fald lyst til at lære det)

Har kørekort D (til bus)

Kan tale og skrive dansk eller engelsk på et rimeligt niveau

Arbejder aften/nat (mødetid ca. kl. 22.00)

 

I PartnerService tilbyder vi:

En selvstændig stilling med ansvar for busrengøring/-klargøring

Gode kollegaer og ordnede forhold – med god tid til at rengøre busserne

Løn, pension og sundhedsforsikring iht. Serviceoverenskomsten

 

Vi søger
Medarbejdere, som vil arbejde enten 2,5-5,0 timer om dagen på hverdage eller 3-5 timer lørdag og/eller søndag (alle dage aften/nat).
Lokation: Lokalt i både Fredericia, Kolding og Esbjerg
Opstart: Hurtigst muligt
Ansættelsessamtaler

Ansættelsessamtaler afholdes løbende fra starten af januar måned.Ansøgning og CV sendes til HR konsulent Nina Olsen på e-mail: niol@partnerservice.dk. Husk at skrive i din ansøgning hvilke dage du gerne vil arbejde, og i hvilken by!

 

Vi glæder os til at høre fra dig!

Medarbejder med D-kørekort til busrengøring

Er du natteravn med D-kørekort? Så har vi brug for dig til at sikre ren og corona-sikker bustransport!

 

Vi hedder PartnerService – og vi er stolte af at levere rengøring på højt niveau af både kontorer, fitnesscentre, byggemarkeder, togvogne m.m. – og nu også busser!

PartnerService

PartnerService er en landsdækkende rengøringsvirksomhed med cirka 300 medarbejdere.

Vi elsker at gøre rent, for det er det, vi lever af – og vi håber at finde lige præcis dig, som gerne vil være med til at sikre, at de mennesker, som rejser med bus i Silkeborg-området, kan føle sig trygge ved en ren bustransport.

I PartnerService er vi kendte for kvalitet, hurtig reaktionsevne, personligt engagement og troværdighed. Som rengøringsmedarbejder hos os får du tryghed i ansættelsen, engagerede ledere med fokus på sikkerhed og ordentlige arbejdsvilkår samt god, overenskomstbestemt løn (Serviceoverenskomsten).

Hvad forventer vi af dig:

  • Du har rengøringserfaring
  • Har kørekort D (til bus)
  • Kan tale og skrive dansk eller engelsk på et rimeligt niveau
  • Arbejder aften/nat

I PartnerService tilbyder vi:

  • En selvstændig stilling med ansvar for busrengøring
  • Gode kollegaer og ordnede forhold – med god tid til at rengøre busserne (ikke akkord)
  • Løn, pension og sundhedsforsikring iht. Serviceoverenskomsten

Vi søger 3 medarbejdere, som skal arbejde enten 3 timer om dagen på hverdage (kl. 22.30-01.30) eller 5 timer lørdag og 3 timer søndag (også aften/nat).

Lokation: Silkeborg.

Opstart: Hurtigst muligt

Ansættelsessamtaler afholdes løbende.

Eventuelle spørgsmål bedes sendt på mail til Serviceleder Thomas Mielzcarek på følgende mailadresse: thmi1@partnerservice.dk.

Ansøgning og CV sendes til HR konsulent Nina Olsen på e-mail: niol@partnerservice.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Tilsynsførende til ambitiøst rengøringsselskab

Vi har på nuværende tidspunkt ingen ledige stillinger hos PartnerService. Du er dog altid velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning.

Serviceleder

Vi har på nuværende tidspunkt ingen ledige stillinger hos PartnerService. Du er dog altid velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning.

Servicemedarbejdere i Trekantsområdet

Vi har på nuværende tidspunkt ingen ledige stillinger hos PartnerService. Du er dog altid velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning.

Servicemedarbejdere i København

Vi har på nuværende tidspunkt ingen ledige stillinger hos PartnerService. Du er dog altid velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning på HR@partnerservice.dk