Vi lever af tilfredse kunder og anbefalinger. Vores vigtigste prioritering er at give vores kunder den service, som de fortjener. Når vores kunder er glade, så er vi glade.
Hos PartnerService prioriterer vi vores kunders tilfredshed høj. Derfor gør vi en stor indsats for ikke kun at levere en service, som vi selv kan være stolte af, men som vores kunder også kan være stolte af. Derfor spørger vi løbende vores kunder om deres oplevelse af samarbejdet med os.
I vores nyeste tilfredshedsundersøgelse fra oktober 2020 spurgte vi over 100 af vores eksisterende kunder om deres oplevelse med PartnerService. 92% svarede at de er tilfredse med vores servicelederes reaktionstid.
Jeg er utroligt glad for, at vores kunder placerer os så højt på skalaen. Det underbygger min tese om at vi har branchens bedste serviceledere, og jeg er stolt af at deres store daglige indsats blive anerkendt. Vi har i undersøgelsen spurgt kunder fra Bornholm til Frederikshavn, så det at vi leverer over hele landet hver dag er en stor præstation.
Udtrykker Daniel Stuhr, adm. direktør, PartnerService.
Søg
Seneste indlæg
- Jakub Jablonka udnævnt til ny planlægningschef hos PartnerService
- PartnerService udvider TotalService afdelingen, som er ledet af erfarne Ida Lendal Køhlert
- Fusion mellem PartnerService Hver Gang ApS og Yding Gruppen A/S styrker landsdækkende tilstedeværelse
- PartnerService lander kontrakt med stor svensk møbelkæde
- PartnerService A/S opfylder Servicenormen