Det, der betyder mest for mig ved at være ansat i PartnerService er at gøre folk glade
MERE END BARE MEDARBEJDERE
I PartnerService er vi stolte af alle vores medarbejdere og derfor ønsker vi at fremhæve særlige begivenheder. Hanife Öztunc har i denne måned 10-års jubilæum i virksomheden, hvilket er noget vi ønsker at markere og hylde. I forbindelse med Hanife’s jubilæum, har vi lavet et portræt af hende, hvor vi kommer endnu tættere på. I PartnerService ser vi vores medarbejdere som mere end bare medarbejdere
ANSAT SIDEN 2010
Hanife Öztunc har siden 2010 været ansat som rengøringsmedarbejder i PartnerService og tager hånd om rengøringen hos én af vores kunder i Køge. Noget af det, som betyder mest for Hanife er, at det er muligt for hende at arbejde på en arbejdsplads, som ligger tæt på hendes bopæl:
Jeg er selv bosat i Køge og derfor betyder det rigtig meget for mig, at der hvor jeg skal gøre rent er tæt på min bopæl. Det giver mig stor fleksibilitet i dagligdagen
PARTNERSERVICE ER MERE END BARE EN ARBEJDSPLADS
Sådan udtaler Hanife, der ser PartnerService som et sted, hvor hun kan skabe nye bekendtskaber, komme endnu tættere på sine kollegaer og sine kunder.
Det som jeg er mest glad for ved at være ansat i PartnerService er mine kollegaer. Jeg elsker at se mine kollegaer og jeg er rigtig glad for mine chefer. Jeg elsker at snakke med mine kunder. Det betyder rigtig meget for mig at gøre dem glade. PartnerService er bare et rigtig godt sted at være.
Hanife udtrykte også, at hendes allerede meget gode rengøringsfærdigheder er blevet endnu bedre gennem hendes tid hos PartnerService. Derudover er hendes danskkundskaber også forbedret, hvilket betyder meget for hende:
Det gør, at jeg endnu bedre kan snakke med mine kunder. Det er nemlig noget, som jeg rigtig godt kan lide, når jeg møder ind på en vagt; at jeg kan snakke med kunderne og høre, hvordan det går og om de er tilfredse med min rengøring.
Noget af det, som betyder mest for Hanife er at være en del af et team, hvor der er fokus på meget mere end bare at tjene penge. Hanife ser PartnerService som et sted, hvor der er mulighed for fordybelse, hvor fokus er at skabe glade og tilfredse kunder og hvor der er fokus på hver enkelt medarbejder:
Det betyder meget for mig, at jeg kan være med til at gøre folk glade, at jeg har mulighed for at udvikle mine kompetencer og at jeg får den nødvendige tid til at kunne klare mine arbejdsopgaver
I PartnerService er vi meget stolte over at have en medarbejder som Hanife ansat. En medarbejder med sådan et engagement for kollegaer og kunder er en sjældenhed. Derfor er vi utrolig glade for, at Hanife har valgt at være en del af PartnerService i 10 år. Vi ser frem til et fortsat godt og langt samarbejde. Stort tillykke med jubilæet.
Søg
Seneste indlæg
- Jakub Jablonka udnævnt til ny planlægningschef hos PartnerService
- PartnerService udvider TotalService afdelingen, som er ledet af erfarne Ida Lendal Køhlert
- Fusion mellem PartnerService Hver Gang ApS og Yding Gruppen A/S styrker landsdækkende tilstedeværelse
- PartnerService lander kontrakt med stor svensk møbelkæde
- PartnerService A/S opfylder Servicenormen