I LOVE MY JOB – Jacob Bjerreby
Det der betyder mest for mig er frihed under ansvar, og det får jeg i PartnerService
Jacob Bjerreby har høje forventninger til sin arbejdsgiver. Han ønsker at være en del af et team, hvor der er fokus på mere end bare at gøre rent:
Det er vigtigt for mig, at man som virksomhed hele tiden prøver at udvikle sig og gøre tingene endnu bedre – og det gør vi her i PartnerService.
SERVICELEDER SOM TRIVES MED STORT ANSVAR
Jacob har været ansat som serviceleder i PartnerService siden 2018 og var før ansat som tilsynsførende hos COOR. Jacob har på daglig basis ansvaret for 55 kunder og 25 servicemedarbejdere. Gennem sit arbejde i restaurationsbranchen har Jacob mere end 20 års erfaring indenfor kundeservice. Vi spurgte Jacob, hvordan han har det med at være tildelt så stort et ansvar:
Jeg har det rigtig godt med at have et så stort ansvar. Jeg har været arbejdsleder i mange år og det er dét, som jeg vil – have ansvaret for en større gruppe af mennesker.
Jacob finder interaktionen med sine medarbejdere og kunder ekstremt vigtig. Det er noget af det der gør, at han møder motiveret på arbejde:
Glæden ved at have med folk at gøre og prøve at få dem til at gøre deres bedste, kan jeg ikke undvære. Kontakten med kunderne er dét som gør, at jeg møder ind på arbejde. Det er super motiverende.
Jacob ønskede at blive en del af PartnerService, fordi han fik mulighed for at være fleksibel i sin arbejdsgang og være med til at præge måden tingene bliver udført på:
Det her med mere frihed under ansvar og stor frihed til egne bevægelser, passede rigtig godt ind i mit liv. Derfor valgte jeg PartnerService som min arbejdsgiver.
Derudover forklarer Jacob også, at PartnerService har givet ham mulighed for at udvikle eksisterende kompetencer og givet ham lov til at bruge dem i praksis:
Jeg har lært en masse om rengøring og hvordan man skal håndtere forskellige typer af udfordringer. Mine ledelsesmæssige værktøjer havde jeg med mig, inden jeg kom til PartnerService, men jeg har fået frie tøjler til at anvende dem. Og det er jeg meget glad for.
KUNDERNES OG MEDARBEJDERNES TILFREDSHED BETYDER ALT
Jacob gør meget ud af, at hans medarbejdere og kunder altid går fra eller til arbejde med en god mavefornemmelse. Derfor er én af hans mærkesager at få tjekket op på tilfredsheden hos hans kunder og medarbejdere så alle trives, leverer og oplever det rette serviceniveau:
En god arbejdsdag for mig er, når jeg får besøgt en masse kunder, som forhåbentlig er tilfredse og sikrer, at mine medarbejdere er trygge i deres arbejdsopgaver.
Da vi spurgte Jacob om, hvad der betyder mest for ham ved at være ansat i PartnerService, var han ikke i tvivl. På trods af at han bruger meget tid på at køre rundt til sine kunder, hvilket resulterer i mange timer alene i firmabilen, føler Jacob et tæt sammenhold med hans kollegaer:
De kollegaer jeg har, kan jeg sparre med, når jeg har brug for det. Man kan dele erfaringer og ideer om, hvad der er smart og ikke smart at gøre i forskellige situationer.
Det er ikke kun hans kollegaer, som Jacob kan række ud til. Et andet vigtigt parameter for Jacob er, at der ikke er langt fra tale til handling, og at alle i en virksomhed kan snakke sammen. Derfor er han meget glad for, at det i PartnerService er nemt at komme til at snakke med den øverste ledelse:
Jeg bliver hørt i ledelsen, absolut. Man bliver taget seriøst, hver gang man kommer med noget og man får den hjælp, man skal bruge. Så det er rigtig godt.
MERE END BARE EN VIRKSOMHED
Jacob afslutter interviewet med at forklare, hvordan han værdsætter den måde, at PartnerService ser sig selv som mere end bare en virksomhed:
Den forandring vi er i gang med i PartnerService er utrolig vigtig. Det er vigtigt, at man som firma prøver og udvikle dig og gøre det bedre – og det gør vi her. Der ske noget proaktivt løbende.
Søg
Seneste indlæg
- Jakub Jablonka udnævnt til ny planlægningschef hos PartnerService
- PartnerService udvider TotalService afdelingen, som er ledet af erfarne Ida Lendal Køhlert
- Fusion mellem PartnerService Hver Gang ApS og Yding Gruppen A/S styrker landsdækkende tilstedeværelse
- PartnerService lander kontrakt med stor svensk møbelkæde
- PartnerService A/S opfylder Servicenormen