I LOVE MY JOB – Linda Kleist, Serviceleder
Linda er en af vores dygtige serviceledere og har ansvaret for omkring 30 servicemedarbejdere på daglig basis. Da vi spurgte Linda om, hvorfor hun arbejder hos PartnerService, lagde hun vægt på flere elementer.
Jeg har de gladeste kunder, fordi vi leverer det, der er aftalt, og vi bevarer en god og vedvarende relation til kunden. Jeg elsker at gøre en forskel, og det føler jeg, at jeg får mulighed for at gøre i PartnerService. Dét er min drivkraft og jeg glæder mig til vores ”rejse”.
TRYGHED FRA LEDELSEN
En anden ting, som betyder meget for Linda er, at der er styr på de interne faktorer som sikrer, at tingene forløber gnidningsfrit. Hertil beskrives, hvordan hun er tryg ved ledelsen og de valg, der bliver træffet. Fokus er på så meget mere end bare profit:
Ledelsen, hvor der er de rette kompetencer til at gøre og bringe os derhen, hvor vi gerne vil være og samtidig vækste med omhu. Vi løfter i flok.
En af de ting som Linda søger i et job er udfordringer. Linda trives med at få tildelt et stort ansvar og ved at have ansvaret for en større gruppe af medarbejdere, får Linda mulighed for at indfri dette ønske:
Jeg synes, at det er sjovt at have sådan et stort ansvar, og det handler hele tiden om at være problemløsende.
MERE END BARE ET JOB
Linda ser sit job som serviceleder som mere end bare et job. Hun brænder for at give kunderne dén oplevelse og service, som de fortjener – hver dag. Hun elsker at være sammen med hendes medarbejdere, være en del af deres oplæring og sørge for, at kunderne er glade. Derfor møder Linda hver dag ind på arbejde med ét formål: sikre at kunderne får en god dag, at hendes medarbejdere er glade og at hun selv kan tage hjem fra arbejde og være tilfreds med hendes præstation:
Ingen dag er ens, men det er dét, som jeg synes er sjovt ved at være i PartnerService. Hvis tingene ikke lige kører fra starten af, så får jeg alligevel løst opgaverne og ender med at give kunderne en god oplevelse og jeg får en god arbejdsdag.
Selv den bedste medarbejder kan nogle gange have brug for hjælp. På trods af Lindas mangeårige erfaring indenfor rengøringsbranchen, hvor hun har tillært sig en masse faglige kompetencer og viden, føler Linda sig aldrig alene eller overset i PartnerService:
Jeg kender næsten alle typer af opgaver. Jeg føler, at jeg kender alle rengøringsmetoder og jeg er selvstændig. Hvis jeg så alligevel står i en situation, hvor jeg har brug for sparring, så bliver jeg hørt. Dét er én af grundene til, at jeg godt kan lide at være her.
ROS
Da vi spurgte Linda om, hvad hun indtil videre har fået ud af at være en del af teamet i PartnerService, var hun ikke i tvivl:
Igennem min tid her hos PartnerService har jeg fået rigtig meget ros: både af vores kunder men også af ledelsen. Dét giver blod på tanden og jeg føler, at man bliver værdsat af alle i virksomheden.
_______________________
Søg
Seneste indlæg
- Jakub Jablonka udnævnt til ny planlægningschef hos PartnerService
- PartnerService udvider TotalService afdelingen, som er ledet af erfarne Ida Lendal Køhlert
- Fusion mellem PartnerService Hver Gang ApS og Yding Gruppen A/S styrker landsdækkende tilstedeværelse
- PartnerService lander kontrakt med stor svensk møbelkæde
- PartnerService A/S opfylder Servicenormen