I LOVE MY JOB – Servet Mehmedi
Jeg er blevet hørt fra dag ét og dét er noget af det, som jeg er mest glad for ved at være i PartnerService: de holder af mig som mere end bare en medarbejder; de holder af mig for den person, jeg er
Servet Mehmedi brænder for at hjælpe mennesker og har været i servicebranchen hele sit liv. Ét af Servets mottoer, som er blevet en integreret del af hans måde at arbejde på er:
vi må ikke glemme, at vi har med mennesker at gøre og hver enkelt kunde og medarbejder har hver deres unikke historie.
SERVICE OG ET ØNSKE OM AT HJÆLPE
Servet er én af vores nyeste serviceledere. Med mange års erfaring fra servicebranchen og 8 års erfaring inden for rengøringsbranchen, hvor han bl.a. har haft stillingen som Sitemanager hos Coor, har han et brændende ønske om at hjælpe mennesker:
Det som jeg elsker ved servicebranchen er, at jeg kan være med til at servicere kunderne. Det er dét, som jeg bedst kan lide at lave.
Servet brænder for at give kunderne den bedste oplevelse og gør hver dag sit for, at de altid er tilfredse:
Hvis kunden er utilfreds, så lytter jeg til dem, og så løser jeg det! Jeg tager fat i mine medarbejdere og sørger for, at problemerne bliver rettet op på så hurtigt som muligt. Det er lidt mit motto; jeg løser udfordringerne med det samme og følger op med det samme.
Det er ikke kun eksternt, at Servet udviser et stort engagement for andre mennesker. De interne dynamikker i PartnerService er lige så højt prioriteret for Servet:
Jeg vil være med til at skabe en familie blandt alle vores medarbejdere. Vi skal være én medarbejder, og dét er noget, som jeg vil tage del i at skabe. Det er noget som ledelsen vil, og det er noget, som jeg vil. Derfor valgte jeg PartnerService.
Servet har et stort fokus på, at få sine medarbejdere til at føle sig som en del af PartnerService. Derfor stræber han efter, hver gang han møder ind på arbejde, at de får de bedste forudsætninger for at kunne udføre deres arbejde:
Én af de vigtigste ting for mig ved at være ansvarlig for andre mennesker er, at jeg giver dem ansvar, respekt og at jeg lytter til dem, hvis de har noget på hjertet. Dette er for mig helt essentielt i at skabe et godt internt miljø i en virksomhed.
Servet har stor erfaring fra sine tidligere jobs, og han ved, at ved at inddrage og involvere medarbejderen i den daglige drift, kan man optimere sin forretning:
Min erfaring fra tidligere jobs viser, at når man involverer sine medarbejder, spørger dem til forbedringsforslag og lytter/tager action, så får du en dedikeret medarbejder som virkelig føler sig som en del af virksomheden, og ikke bare som en statist/robot der skal rengøre en vis kvm.
PARTNERSERVICE ER MERE END BARE EN ARBEJDSPLADS
Netop dette var et essentielt og vigtigt element for Servet i hans beslutning om at vælge PartnerService som sin nye arbejdsplads:
Til min første samtale kunne jeg høre, at PartnerService gerne ville være noget større og mere end bare en rengøringsvirksomhed. PartnerServices visioner for fremtiden var lige noget for mig, og derfor ville jeg være en del af teamet.
Servet har store ambitioner for hans medarbejdere og ser hver og én som mere end bare en medarbejder:
Selvom jeg er ny i PartnerService, så vil jeg se, om jeg kan være med til at gøre det muligt at skabe et hold, hvor vores ansatte kan få dansk undervisning, så de kan blive bedre til sproget. Det vil i sidste ende ikke kun komme dem selv til gode i deres daglige drift, men også vores kunder.
Servet var ikke i tvivl om, hvad der betyder mest for ham ved at være ansat i PartnerService:
Det der betyder mest for mig er, at I er nede på jorden. Jeg har en rigtig god dialog med den administrerende direktør og driftsdirektøren. Man kan tale med alle, og alle lytter. Jeg er blevet hørt fra dag ét af, og dét er noget af det, som jeg er mest glad for ved at være i PartnerService: de holder af mig som mere end bare en medarbejder; de holder af mig som den person, jeg er.
ANSVAR & AMBITIONER
Servet har altid været en målrettet, ambitiøs, ihærdig og grundig medarbejder og har et stort ønske om hele tiden at blive bedre til det, han laver:
Hos PartnerService bliver jeg tildelt et stort ansvar, og jeg får lov til at prøve nye ting. Jeg bliver virkelig udfordret, og det passer rigtig godt til den type af menneske jeg er: så snart der er ro på, vil jeg prøve noget nyt, og dét får jeg mulighed for her i PartnerService.
Søg
Seneste indlæg
- Jakub Jablonka udnævnt til ny planlægningschef hos PartnerService
- PartnerService udvider TotalService afdelingen, som er ledet af erfarne Ida Lendal Køhlert
- Fusion mellem PartnerService Hver Gang ApS og Yding Gruppen A/S styrker landsdækkende tilstedeværelse
- PartnerService lander kontrakt med stor svensk møbelkæde
- PartnerService A/S opfylder Servicenormen