Service i verdensklasse
Hos PartnerService går vi op i kvalitetssikring. Derfor har vi implementeret nogle initiativer som sikrer, at vores kunder får den bedste service – hver eneste gang.
CleanManager
Gennem vores app CleanManager har vores serviceledere mulighed for at foretage kvalitetsrapporter på hvert enkelt site. Rapporterne indeholder bl.a. billeddokumentation og en rating over serviceassistenternes rengøring. Disse rapporter gennemgås sammen med kunden for at sikre, at kunden er tilfreds med vores service.
-
Vores kvalitetsrapporter har de seneste 12 måneder vist en tilfredshed på 96%
Ikke langt fra idé til handling
Vi ved, hvor vigtig god og hurtig kommunikation er. Derfor har vi i PartnerService sørget for, at du ikke skal igennem mange organisatoriske led for at få fat på den rette person. Vi prioriterer dine spørgsmål højt, og du får derfor fra starten af mulighed for at komme i direkte kontakt med vores ledelse.
-
Hurtig kommunikation
-
Prioriterer dine spørgsmål
-
I direkte kontakt